Zachęcamy do śledzenia profilu Szkoły na Facebooku
Zachęcamy do śledzenia profilu Szkoły na Facebooku

Zachęcamy do śledzenia profilu Przedszkola na Facebooku
Zachęcamy do śledzenia profilu Przedszkola na Facebooku

Pierwsze uczniowskie doświadczenia, drogą do wiedzy
uczen
Projekt zakończony

uczen
Projekt zakończony

"Akademia Czasu Wolnego"

Projekt zrealizowany

"Nie przegraj życia"

Projekt zrealizowany

Wrzesień 2020
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

BIP

PLAN WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI W PM 21 W ZS- P 1 NA ROK SZK. 2019/2020

  1. Przedszkole realizuje zadania statutowe w ramach koncepcji przedszkola otwartego, umożliwiając rodzicom pełne współuczestnictwo w życiu przedszkola w ramach istniejących warunków oraz proponując różnorodne formy kontaktów.
  2. Przedszkole dba o jednolite oddziaływania wychowawcze i w tym celu:
  • Nauczyciele systematycznie informują rodziców o zadaniach wychowawczych i kształcących realizowanych
    w przedszkolu
  • Nauczyciele zapoznają rodziców z podstawą programową wychowania przedszkolnego i włączają ich do kształtowania
     u dziecka określonych tam umiejętności i wiadomości
  • Nauczyciele informują rodziców o sukcesach i kłopotach ich dzieci, a także włączają ich do wspierania osiągnięć rozwojowych dzieci i łagodzenia trudności, na jakie natrafiają
  • Nauczyciele zachęcają rodziców do współdecydowania w sprawach przedszkola
  • Nauczyciele współpracują z rodzicami w zakresie dbania o kształtowanie świadomości zdrowotnej dzieci oraz nawyków dbania o własne zdrowie.

      3. Współpraca z rodzicami przybiera następujące formy:

  • Rodzice mają wstęp do przedszkola w każdym momencie, gdy uznają to za stosowne i konieczne.
  • Zachęcenie rodziców do głosowania w Budżecie Obywatelskim nr. P 182 KR na projekt boiska szkolnego i placu zabaw dla przedszkolaków.
  • Bezpośrednie kontakty nauczycieli z rodzicami podczas przyprowadzania i odbioru dzieci.
  • Współpraca z poradnią psychologiczno-pedagogiczną.
  • Udzielanie informacji o postępach lub trudnościach dziecka na podstawie obserwacji i diagnozy, pomoc
    w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, wspólne ustalanie sposobu postępowania – w czasie comiesięcznych dyżurów nauczycieli; konsultacje i rozmowy indywidualne z dyrektorem, nauczycielem.
  • Udział rodziców w spotkaniach integracyjnych
  • Pomoc rodziców w przygotowaniu imprez, uroczystości przedszkolnych, wyjazdów.
  • Możliwość uzyskania indywidualnej porady lub spotkań o charakterze terapeutycznym w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez rodziców.
  • Uczestniczenie rodziców w zebraniach edukacyjno-warsztatowych, spotkaniach odbywających się z udziałem nauczycieli i specjalistów; zebrania grupowe.
  • Uczestniczenie w zajęciach otwartych, pokazowych.
  • Kąciki dla rodziców.